W szczególności integracja umożliwia:
- Zapisanie historii interakcji z każdym klientem. Przychodzące połączenia są automatycznie rejestrowane w systemie CRM, co pozwala śledzić pełną historię interakcji, tworzyć zadania, przypomnienia itp.
- Uzyskanie natychmiastowego dostępu do informacji o kliencie podczas rozmowy. Pozwala to poprawić jakość obsługi, zapewniając bardziej spersonalizowaną obsługę, a także szybko reagować na zapytania.
- Automatyzację rutynowych zadań i zwiększenie wydajności zespołu. Automatyzacja rutynowych czynności, takich jak tworzenie nowych kontaktów, nagrywanie rozmów, wysyłanie przypomnień, pozwoli pracownikom skupić się na bardziej istotnych zadaniach.
- Zwiększenie sprzedaży dzięki spersonalizowanemu podejściu do klientów. Efektywniejsza praca z klientami i lepsze zrozumienie ich potrzeb prowadzi do zwiększenia sprzedaży i lojalności klientów.
- Uzyskanie szczegółowych analiz do podejmowania świadomych decyzji. Możliwość zbierania i analizowania szczegółowych statystyk dotyczących połączeń: czasu trwania, liczby nieodebranych połączeń itp., pozwala zoptymalizować pracę firmy.
Chmura, niezawodne serwery i całodobowa pomoc techniczna UniTalk gwarantują ciągłość procesów biznesowych i możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie.
Aby dowiedzieć się więcej o rozwiązaniu i wypróbować je bezpłatnie przez 14 dni, odwiedź: https://unitalk.cloud/pl/uslugi/telefonia-voip/
Konfiguracja integracji Firmao i UniTalk: https://www.youtube.com/watch?v=pvGEVYb5yHw